Szeretem, amikor a kávé tud hangulatot közölni és nem csak felhörpinted várva a koffeinhatást. Amikor van stílusa, inspirál, ösztönöz, elgondolkodtat és megihlet. Ez az elgondolás hívta életre azt a kezdeményezést is, amellyel a Julius Meinl készül a költészet napjára. Ihletően kreatív dolgot hoztak össze.
Neked milyen a kávéhangulatod, mi ihlet meg benne?
Nézd meg ők mire gondoltak.
Az én kávéhangulatom
Az egyik kedvenc kávém vagy inkább kávéhangulatom a Julius Meinlhez kötődik. Nagyon finom a kávéjuk és kellemes környezet fogadott eddig az összes olyan kávéházban, ahol ezt a fajtát kínálták. És meg kell mondjam, imádom a kávéscsészéjüket, amit a finoman komponált harmónia jellemez, akár csak a belevalót.
Ebben a marketingszövegben minden benne van, amitől komplex egységet alkot a kampány és elragadóvá válik. Olyan elragadóvá, hogy szinte részévé akarsz válni:
Julius Meinl kávé kreatív szabadságot biztosít mindazoknak, akik vonzalmat éreznek az élő, tiszta, inspiráló és stimuláló életforma iránt. Julius Meinl inspirálja és átalakítja a mindennapi rutint, örömteli, csodás pillanatokkal átitatott költészetté. - részlet a Julius Meinl honlapjáról
Amikor az idézet fizetőeszközzé válik
Évek óta a költészet Világnapján, azaz március 21-én, minden idézet (legyen az ismert, vagy saját) kávéházi fizetőeszközzé válik. A felhíváshoz Magyarországon kívül a világ 23 másik országa is csatlakozott, több mint 1100 kávézó, bár és étterem, ahol ezen a napon a vendégek kávéjukat, egy idézettel vagy verssel is kifizethetik
A bécsi kávépörkölő és a bécsi kávéházi kultúrából adódóan a céget erős kötelékek fűzik a költészethez, hiszen a bécsi kávéházi kultúra nem csupán egy sajátos életmódot jelent, hanem a művészekre és írókra gyakorolt inspiráló hatása is közismert.
Finomra hangolt kampány. Szeretem. Inspirál.