Amikor ötletes csomagolásban érkezik a divat...

2018. január 31. 21:50 - evaszlfk

Ismered az érzést, amikor már napok óta várod a megrendelt csomagod, hogy megérkezzen? Mindegy, hogy mi lapul benne (ruha, kozmetikum, könyv stb.), gyermeki izgalommal fogadod a futárt és alig várod, hogy kibonthasd végre. És akkor ehhez az izgatottsági faktorhoz jön a még pozitívabb élmény egy profi és ötletes csomagolás képében. Az Answear igazán kreatív nemcsak a divat, hanem a marketing terén is...

Mindig az apró és tökéletesen a helyükön lévő részletek tesznek egy márkát, terméket, szolgáltatást igazán profivá és szerethetővé. Ilyen részlettel találkoztam a minap is, amikor kibontottam az Answear-től rendelt csomagomat.

Amikor széthúztam a perforált részt, és a csomag belsejében a HAVE A NICE DAY üdvözlet fogadott. Mondanom sem kell, nemcsak a tartalomtól, hanem ettől az apró, ám annál figyelmesebb meglepetéstől tényleg jó napom lett. Szuper marketingötlet!

 

Kíváncsi vagy, hogy mi volt a csomagban?

Ez a klassz Pepe Jeans kabát, amit gyorsan el is vittem shoppingolni. :) Lezser, trendi, minőségi, ahogy én szeretem.

Köszi Answear! 

kabat.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletadobozonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr1413621752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása