Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában. Mindenképp nézd meg a videójukat!
A nemzetközi kampány Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában azonos időben fut. Az Answear online áruház eddig hat főbb piacon indult el és az egyik legnépszerűbb webshop a divat szektorban Közép- és Kelet-Európában. Az új spot egyidejűleg fog megjelenni Lengyelországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában, ezzel a cégcsoport eddigi legösszetettebb kommunikációs kampányát megvalósítva.
Az Answear mint márka ügyfeleinek kiemelkedően sokoldalú választékot nyújt, olyan, mint egy igazi stílus tanácsadó. - mondta Szabolcsi Johanna, az Answear.hu Country Managere
Mindenképpen nézd meg ezt a hóbortos és lendületes videót!
„Az oldalon elérhető ruhák és stílusok sokfélesége, beleértve az oldal által kínált termék javaslatokat, segítenek a Vásárlóinknak megbirkózni minden kihívással. Ez adott ihletet az új kommunikációs irányzatunkhoz. A video kampány azon alapul, hogy legyen elég bátorságunk ahhoz, hogy a divat élményét ne csak praktikusság szempontjából, de akár humorosan is megközelíthessük: mi alakítjuk a stílusunkat és mi vagyunk a divatirányzatokat inspiráló nemzedék. Nagyon sok múlik rajtunk és a divathoz fűződő hozzáállásunkon.” – mondta a magyarországi vezető.
A We Are The Answear! kampány kreatív koncepciója szerint két érték határozza meg az Answeart: a divat, divatosság igazi megtapasztalása és kiemelt figyelem a styling területén.
A videóban látható szereplők az Answear termékeiben egyedi megoldásokra lelnek váratlan helyzetekben is.
„Az Answear alapítóinak 20 éves divat tapasztalattal a háta mögött, Közép-Kelet Európában unikális megoldásnak számítunk. Jelenleg a cégcsoportnak 1,3 milliós vásárlóköre van és a növekedés üteme folyamatosan gyorsul. Az Answear a magabiztosságról, vidámságról és a lehetőségek széles választékáról szól. Ezekkel az értékekkel szeretnénk a vásárlóinkat inspirálni amikor a divatra és arra a stílusra gondolnak, mely leginkább kifejezi egyéniségüket.” – mondta Szabolcsi Johanna
Az őszi-téli kampányban több mint 30 új márka mutatkozik be az Answear.hu-n, ahol a vásárlók számára már most is elérhetőek olyan márkák mint a The North Face, Pierre Balmain, SH by Silvian Heach, SIMPLE, DKNY, Heidi Klum Intimates vagy a HUNTER.
A kampányt az Isobar kreatív ügynökség tervezte, a Warsaw Creatives produkciós házzal közreműködve. A videót Kazimierz Zbąski és Maria Zbąska és Państwo Rodzeństwo forgatta.
Leadfotó és cikk: answear.hu