Nézőpont kérdése, mit látsz benne...

2017. június 16. 22:47 - evaszlfk

na jó, ez egy kukifa Sárváron!

"Köszönjük néked Sárvár, Sárvári termálkristály." Gondolom ismered Sas István 80-as évekbeli ikonikus reklámfilmjét. Ha nem, akkor nézd meg rögtön itt! ;)

Számomra ha bármikor is szóba kerül a város neve, azonnal ez a kis szlogen énekel a fülembe, bár Sárváron még csak egyszer voltam. Egyébként a Sárvár közeli gyógyvízből kinyert só, azaz a termálkristály már nem kapható, ez a kis dal, ami a 80-as években indított hatalmas reklámkampány egy része volt, tutira bent marad az emlékezetünkben. Most egyébként nem Sas István nosztalgikus reklámfilmjét szeretném elemezni, hanem ez a kis reklámnóta jutott eszembe, amikor egyik nap Sárváron jártam.

Igazából szeretnék mutatni valamit, amitől én hátast dobtam, amikor megláttam.

Ahogy a cím is mondja, minden csak nézőpont kérdése, mint ahogy ennek a termésnek meghatározása is. A Sárvári arborétumban sétáltunk, amikor olyat láttam, amit eddig máshol még nem. Egy igen bizarr termésű fát, és attól függően, miképpen tartottuk ezt a bizonyos termést, annak megfelelően másra hasonlított. Vagy egy kukira vagy a motkányra a Jégkorszakból. :D Mutatom. ;)

Szerinted mihez hasonlít a termése ennek a fának?

Attól függ, honnan nézed....

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletadobozonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr658925790
süti beállítások módosítása