Adj nevet az ötleteidnek!

2017. november 16. 16:39 - evaszlfk

Sok múlik egy ötlet elnevezésén, hiszen a szavak erejében óriási potenciál lakozik.

Ráadásul a magyar nyelv olyan szerteágazóan leíró, hogy a világ nyelvei közt páratlanul kifejezhető vele és nagyon gazdagon értelmezhető általa minden gondolat, lélekrezdülés. A szavakban lakozó erőt állítsd az ötleteid szolgálatába.

A szavakban lakozó erőt állítsd az ötleteid szolgálatába. Üres és hosszú magyarázkodások helyett, adj nevet ötleteidnek!

Sok múlik egy ötlet elnevezésén

Állítólag a Csendes-óceán azért kapta a nevét, hogy ne riassza el a tengerészeket. Hm. Igazából ez mind marketing, viszont csak a XX. században neveztük nevén a gyereket. A marketing szó is egy ötlet tömörítéséből ered, és még a mai napig nicsen rá egységes definíció. Milyen szuper szó, nem? :D (Egyébként a „to market” ige jelentése: piacra vinni, vagyis eladni, forgalmazni.)

Nevezd el az ötleteidet!

Ne elégedj meg egyetlen névvel, találj ki minden egyes ötletedhez több nevet, amely beszédesebb lesz minden felesleges mondatnál. Addig keresgélj megfelelő név után, amíg meg nem találod azt a találó megnevezést, amely nem csak pusztán leírja az ötleted lényegét, hanem ki is hangsúlyozza.

Te milyen nevet adnál az ötletednek, hogy átmenjen a főnököd, a párod, vagy a megrendelőd rostáján?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletadobozonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr8213287529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.