Fényvédő erő nélküli, ráadásul száraz napolaj?! A Biobaza elhagyta a dobozát!

2017. június 25. 13:44 - evaszlfk

Napimádó révén imádom az ezzel kapcsolatos termékeket és találtam egy olyan termékcsaládot, amely első ránézésre tetszett, majd kételkedtem, végül pozitívan csalódtam. Hallottál már a horvát Biobaza márkáról? Elmondom, hogy miért váltott ki belőlem ambivalens érzéseket!

Aki hozzám hasonlóan napelemmel működik, az alig várja a tavasz első napsugarait, hogy a beszerezzen a természetből a D-vitamin mellett egy kis bőrszínt is. Illetve olyan isteni érzés napsütésben  a teraszon/kertben/vízparton olvasgatni. Ahh.

Aztán amikor beköszönt a nyár, fel kell készülni a profibb napozásra és be kell szerezni az ehhez szükséges kellékeket. Nekem leginkább a bio/öko cuccok jönnek be, és szeretem a kézműves termékeket is, de idén nem (csak) ilyen termékekből szereztem be. Illetve ami nagyon új volt, az egyenesen a napfényes Horvátországból érkezett: bio, tele kényeztető és tápláló olajakkal és tökéletesen megfelel a tudatos szemléletemnek. 

biobaza.jpeg

A Biobaza termékcsalád tartogatott meglepő felfedezéseket, elsősorban a száraz napolaja. Ismétlem: SZÁRAZ napOLAJ...

A játékosok: Biobaza Sun&Sea forever termékek

  • száraz napozóolaj
  • önbarnító
  • sun therapy méhviaszos ajakbalzsam (15 spf)

Nincs fényvédő ereje a száraz napolajnak. Mi van?! - a Biobaza el is hagyta a dobozát!

Napimádó révén imádom az ezzel kapcsolatos termékeket, így pozitívan álltam a próbához és nem is csalódtam. Inkább meglepődtem. Először azon, hogy a száraz napolja nem igazi napolaj, vagyis nincs vényvédelmi ereje. Mi?! Ez a termék inkább felerősíti és fixálja a napozás során elért színt. Komoly? Komoly! Napoztam (fényvédővel), majd utána magamra fújtam a neve ellenére nem száraz napolajat és még aznap többen megdicsérték a színemet és kérdezgették, hogy hol voltam nyaralni. A kertben, ezzel a cuccal. ;)
Valamint az elnevezés is meglepett, hiszen full ellentmondás van benne. Milyen az a száraz napolaj? Sajnos nem tudtam meg, mert ez olyan olaj, mint a többi, vagyis egyáltalán nem száraz. Sőt! Igaz, hogy csodaszép színe lesz a bőrömnek, és hidratál rendesen, viszont kell 1-2 óra, mire rendesen beszívódik, szóval érdemes csak lenge öltözék esetén magadra fújnod, ha nem akarod, hogy beszívja a rucid is. De hát megéri az áldozatot a nyaralás-szín, nem igaz?
giphy.gif
Az ajakbalzsam kiváló, és igazából szájfény helyett nyugodtan mehet nyáron.
Az önbarnítót is kipróbáltam, bár inkább majd télen vetem be. Ezen a pumpás kivitel tetszett leginkább, és hogy milyen nagy sugárban spricceli a harmatfinomságú permetet, így nem kell elkenni sem a bőrön, klasszul szétterül. 
Persze értem én ezt a száraz napolaj dolgot, valami megdöbbentőt és érdekeset muszáj kitalálnia a marketingosztálynak, hogy a vásárló meg tudja különböztetni a piacon lévő másik több tucat terméktől.
Nincs is ezzel semmi gond, amíg ez nem a vásároló megtévesztése. És hát a nyáron túl tartó bronzszín ígérete feledteti velem a olaj olajosságát, okés, legyen hát száraz, ha barna leszek tőle.

Ami nem tetszett:

Az olajnak és az ajakbalzsamnak isteni illata van, de az önbarnító nem tudja levetkőzni a mivoltát, ami az illatot illeti. Mindegy, hogy milyen önbarnítót használok, az összes esetben érezni azt az utószagot, ami a bőrön marad. Bevallom, nem igazán szeretem. Viszont mióta leszoktam a szoláriumról, néha jól esik télen önbarnítózni, és a cél érdekében a szagát is elviselem. Ez van. Vagy a trópusok...és akkor állandó marad a szín. ;)

Illetve mielőtt használod a napolajat, gyúrj rá a mutatóujjadra, mert a "napolaj ravaszát" meghúzni szükség lesz hozzá. Nem olyan könnyű magadra fújni, de hát az olajok már csak ilyenek, mondvacsinált szárazság ide vagy oda...

A tudatos napkirálylányoknak

Olyan, mint egy kézműves termék, tele csupa kényeztető és 100%-ban természetes összetevőkkel a napfényes Horvátországból: makadámdió-, körömvirág- és argánolaj, valamint sárgarépa. A Biobaza termékek bőrbarátok, nem tartalmaznak tartósítószert, mesterséges parfümanyagot és színezékeket, valamint nem tesztelik őket állatokon sem. A tudatos szemléletű napkirálylányok imádni fogják szerintem.

Valamint nagyon klassz a designja, amely egyáltalán nem elhanyagolható, hogy levesszük-e a polcról vagy sem. Én azt mondom, vegyük le nyugodtan! ;)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletadobozonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr3312619099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása